Fulltextové vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Základní škola > Aktuality > Vláda přijala krizové opatření č. 200

Vláda přijala krizové opatření č. 200



Vážení rodiče,

vzhledem k nepříznivé epidemiologické situaci přijala vláda ČR dne 26. února 2021 krizové opatření č. 200, kterým se nad rámec dosavadních opatření: 

ZAKAZUJE od 1. 3. 2021 OSOBNÍ PŘÍTOMNOST:

  • dětí v mateřské škole,
  • žáků 1. a 2. ročníků základní školy,
  • žáků prvního stupně základní školy, pokud jsou zařazeni do třídy společně se žáky 1. nebo 2. ročníků základní školy,
  • ve zbývajících školních klubech a družinách, které mohly být v určitých specifických případech v provozu.

Základní školy poskytují těmto žákům vzdělávání distančním způsobem. Mateřská škola zajišťuje vzdělávání distančním způsobem dětem, pro které je předškolní vzdělávání povinné.

Od pondělí 1. března 2021 přechází tedy prezenční výuka opět na vzdělávání distančním způsobem, které je pro všechny žáky povinné. Distanční výuka bude z organizačních důvodů zahájena v úterý 2. března 2021.

Výuka bude smíšená (on-line i off-line) a bude probíhat následujícím způsobem:

Denně od 8.30 hodin do 11.15 pro žáky 1. a 2. ročníku, od 8.30 hodin do 12.00 hodin pro žáky 3. a 4. ročníku.

Časové rozvržení výuky– odkaz

Výuka Předmětu speciálně pedagogické péče a Pedagogická intervence – vyučovány on-line Mgr. Monikou Novosádovou.

Výuka Náboženství bude probíhat off-line, pracovní listy budou žákům zasílány mailem.

Zákonní zástupci jsou povinni doložit důvody nepřítomnosti žáka ve vyučování nejpozději do tří kalendářních dnů od počátku nepřítomnosti žáka, a to jak při prezenční výuce, tak při distančním vzdělávání. V případě distančního vzdělávání lze dítě z on-line výuky omluvit předem-telefonicky nebo mailem, následně omluvit nepřítomnost dítěte také v žákovské knížce/notýsku.

Informace k distanční výuce a výukové materiály budou předávány 1x týdně zasíláním v elektronické podobě (webové stránky školy: www.sazovickaskolicka.cz, e-mailová komunikace), případně v tištěné podobě (dle individuální domluvy).

Prostřednictvím e-mailů, Skypu, Google Meet, případně telefonicky bude probíhat i poskytování zpětné vazby žákům (hodnocení, sebehodnocení, práce s chybou apod.), předávání informací mezi zákonnými zástupci a školou (omlouvání žáků, zasílání naskenovaných vypracovaných úkolů označených symbolem „fotoaparát“, možnost předávání úkolů i vhozením do poštovní schránky školy, v případě potřeby dohodnutí individuální konzultace prostřednictvím online schůzky).

Žádáme všechny rodiče, aby průběžně sledovali webové stránky školy. Současná omezení i doba jejich platnosti se mohou měnit.

Věříme, že stejně jako na podzim tuto nelehkou situaci společně zvládneme.

V případě potřeby nebo jakýchkoliv dotazů nás kontaktujte na tel. +420 577 121 421, +420 724 976 115 nebo na mailových adresách uvedených na webu školy. Děkujeme vám za spolupráci.

Mgr. Věra Velísková,

ředitelka školy