11. týden vyučování (10. - 14. 11. 2025)
týden zaměřený na osobnost sv. Martina - legenda, pranostiky, pochoutky,...
pondělí
ČJ: komunitní kruh - sdílení zážitků z víkendu, učebnice str. 31/4, 5 ústně (rozšíření o podobná zadání), PS str. 18 - dokončit (přečíst si zadání a pracovat podle něj - trénink porozumění psanému zadání
M: Matýskova matematika str. 29 a 30 (procvičování přechodu přes desítku - vždy hledáme desítku, následně odčítáme zbytek), opakování pojmenování geometrických těles
úterý
ČJ: Pracovní sešit str. 19 - shrnutí druhů vět, učebnice str. 33 - z čeho se skládá věta, jak dělíme slova ve větách, kolik má věta slov
M: MM str. 32 - společné zopakování práce s proměnnou, sčítání a odčítání s přechodem desítky, rozklad čísel
PRV: ovoce a zelenina - vlastní zkušenosti a práce s informacemi z videa - která část rostliny je jedlá, dělní zeleniny
HV: nácvik na Rozsvícení vánočního stromu - Rolničky, Vánoční, vytleskávání rytmu, rozhovor o písničkách, hra na Orffovy nástroje
středa:
ČJ: Wordwall - řazení podle abecedy, uč str. 33/2, PS str. 21/2 3, 4
M: MM str. 31
Čt: Nezbedníci - čtení a porozumění textu, práce s textem
čtvrtek
Dalton sv. Martin - práce s textem, tvořivé reagování na text, sčítání a odčítání s přechodem desítky - slovní úlohy, změny v přírodě a počasí
pátek:
ČJ: učebnice str. 34/6, 7 - tvorba slov, řazení podle abecedy a tvorba vět
M: MM str. 33 - počítání s váhou - kilogramy - výpočet rozdílu a součtu v hmotnosti
Čt: Slohová výchova - omlouvání se: PS str. 20, uč. str. 32, spolupráce a sdílení - co se může dít, že se omlouváme, jak se omlouváme
10. týden vyučování (3. 11. - 7. 11. 2025)
pondělí
ČJ: komunitní kruh, vlepení zápisu do sešitu (žáci sami nejprve shrnuli, co o druzích vět vědí), podtrhání názvů druhů vět, učebnice str. 27/3 a 4 - ústně společně, PS str. 17/2 a 3 společně, cv. 1 - vysvětlení práce
M: pracovní list - opakování čar - první pokusy o rýsování lomených a přímých čar hravou formou, Matýskova matematika str. 26 celá - nejprve společně zopakování rozkladu sčítání (doplníme do desítky a přičteme zbytek) - každý si následně zkontroloval svou práci podle řešení (prostor pro vysvětlení chyb)
Čt: samostatné tiché čtení - nastavení 10 minut, rozhovor nad příběhem a otázky na explicitně zmíněné informace v textu, uvolňování ruky a zápěstí, psaní písanky (nácvik psaní tvaru písmene ve vzduchu, obtahování vzorů)
úterý
ČJ: kontrola domácího úkolu - samostatně podle řešení (možnost dotazů), opakování druhů vět, učebnice str. 28/5 a 6 samostatná práce, úvod do vět přacích - napsat, co si přeju k Vánocům
M: kontrola domácího úkolu, MM str. 27 zbytek stránky samostatná práce s kontrolou spolužáků, PsM str. 12/1 společné vysvětlení práce, ukázka řešení
PRV: interaktivní tabule - řešení zadání v mapě, str. 15 samostatná práce - doplňování les, začátek tématu rybník - pojmenování obrázků
HV: rozmluvení na základě jazykolamu, opakování písně rolničky - zpěv + doprovod na Orffovy nástroje, poslech melodie písně Půlnoční - kreslení na základě hudby, následně nácvik první sloky - opakování slov
středa
ČJ: wordwall - druhy vět (práce ve dvojicích), opis od sešitu slov z domácího úkolu (děda, loď, dítě, dám, dárek, den, hleď, dům, dort, automat), samostatná práce - vytvořit všechny druhy vět s nabídkou slov dort, okno, míč, uč. str. 29/2, 3
M: MM str. 28/2, 3, 4 - vysvětlení, následná samostatná práce (pomoc ve dvojicích)
Čt: práce s textem - vyhledávání druhů vět podle zadání (PS str. 18/1), hledání charakteristik druhů vět
VV: Moje rodina v oblíbené pohádce - kresba/malba podle preferencí žáka
čtvrtek
ČJ: uč. str. 29/4 - zdůvodňování druhů vět, počítání jednotlivých druhů vět v textu, nácvik melodie - pomůcka při určování druhů vět, PS str. 18/1 a, b
M: pětiminutovka - příklady z domácího úkolu, MM str. 29 - důraz na rozklad na desítku a "zbytek", opakování porovnávání, PsM str. 13/1
PRV: ekosystém rybníka - pojmenování fauny a flóry, poukázání na rozdíly (ryby, orobinec x rákos,...), popis čápa - úprava tvrzení podle informací
Čt: druhy vět - vyhledávání v textu, čtení a rozbor textu - převyprávění, podobnosti s ostatními příběhy
pátek
ČJ: čtení učebnice str. 30/1 - nácvik pomůcky intonace, pracovní list - doplňování .!? na konci věty a rozhodování o jejím druhu, tvorba vět podle zadání
M: PsM str. 14, 15, 16 - procvičování, práce podle vlastního výběru (výběr z nabídky procvičování)
Čt: práce se slyšeným textem - texty s čítanky (odpovědi na otázky, dokončování příběhů, o čem může být text podle nadpisu a ilustrace), dopsání písanky str. 20
9. týden vyučování (27. 10. - 31. 10. 2025)
pondělí - středa podzimní prázdniny
čtvrtek
ČJ: komunitní kruh - prázdniny a návrat do školy, pracovní sešit - opakování (jak poznáme větu tázací), procvičování na tabulku - rozhodování věta oznamovací x tázací, z nabídky slov vytvořit věty tázací a odpovědět si na ně
M: Matýskova matematika str. 24 - počítání na základě vlastní zkušenosti - nákup v obchodě, početníček str. 3 a 4 - samostatná práce a rozhovor - jak nejjednodušeji řešit zadané úkoly
PRV: význam lesa pro člověka, zvěř i rostliny, změny v podzimních měsících, stavba těla hub, mapa - značení vody, cesty,...
Čt: procvičování paměti - nácvik slov písně Rolničky, komunitní kruh - pravidla školy, sebehodnocení
pátek
ČJ: ústně zopakovat složená slova z písmen - psaní velkými tiskacími písmeny na tabuli, přepis těchto slov do sešitu, seznámení s větou rozkazovací - tvorba příkazů na základě obrázků a povely pro psa, procvičování rozeznávání věty oznamovací a tázací ústně
M: vyvození pojmů přímá, lomená a křivá čára - Matýskova matematika str. 25 - společná práce, samostatně podle instrukcí zvýraznit jednotlivé pojmy a spojit je s reprezentací, společná kontrola a pomůcky pro zapamatování pojmů
Čt: správné sezení při psaní - písanka str. 16 a 17 - každý podle svého tempa, tiché čtení příběhu a jeho převyprávění spolužákům
8. týden vyučování (20. 10. - 24. 10. 2025)
pondělí
ČJ: Komunitní kruh - povídání o víkendu, učebnice str. 24 nahoře - najít znaménka na koncích vět, k čemu se používají věty tázací?, jak je odlišujeme od oznamovacích?, PS str. 15/4 a sebehodnocení, 16/1
M: Matýskova matematika str. 20 - společné vyvození délky určované pravítkem a sčítání délek (jako u korun,...), ústní opakování sčítání a odčítání do 20
Čt: společné čtení z knihy - orientace v textu, zdokonalování techniky čtení, naslouchání spolužákům, hledání explicitně řečených informací
úterý
ČJ: učebnice str. 24/1 - společně ve trojicích žáci čtou zadání a hledají rozdíly v intonaci vět tázacích - jak je kro čte?, Pracovní sešit - doplňování vět tázacích str. 16/2 - společné zdůraznění rozdílů mezi větami tázacími a oznamovacími, samostatná práce, dopisování písanky - chybějící cvičení
M: samostatná práce na chybějících cvičeních v Matýskově matematice, Procvičujeme s Matýskem str. 9
PRV: kvíz - listnaté a jehličnaté stromy, rozhovor a brainstorming - podzim v lese (spolupráce ve dvojicích (1. a 2. třída), myšlenková mapa na tabuli - struktura vytvořená žáky (les - stromy, zvířata, byliny, houby)
HV: nácvik správného dýchání při zpěvu a mluvení - aktivity s listy, rozezpívání bručením, tleskání do rytmu podle změny tempa v písni, kra na Orffův instrumentář - doprovod zpívaných písní, klesající a stoupající melodie - reagování pohybem těla
středa
ČJ: učebnice str. 25/2 - samostatná práce na tabulku - práce s porozuměním textu a využíváním osvojených znalostí, opis z tabule na známky, skládání vět na tabulku z učebnice str. 25/3 - věta oznamovací/tázací - obě varianty, hra hádej, kdo jsem - opakování vět tázacích
M: Matýskova matematika str. 21 společná práce, Procvičujeme s Matýskem str. 10/1 - dle individuálních dovedností
Čt: Čtení v knize na pokračování - Nezbedníci, písanka str. 16 - po kolo
VV: lampiony - frotáž listů na pečicí papír
čtvrtek
ČJ: opakování věty oznamovací a tázací, učebnice str. 26/6, 7 - procvičování na tabulce, pohybová aktivita na rozlišování věty tázací a oznamovací
M: Matýskova matematika str. 22 - společně nejprve si projít, následně samostatně pracovat, hra na sčítání a odčítání do 20
PRV: učebnice str. 12 a 13 - spolupráce s první třídou, interaktivní tabule - rozhovor o lese, lesních rostlinách a zvířatech, zkušenosti s krmením lesní zvěře, zkušenosti se sbíráním hub,...
Čt: čtení z čítanky str. 26 a 27 - rozhovor ve dvojicích - co si pamatují z přečteného, písanka str. 16 - dopsat
pátek
ČJ: opakování věta tázací x věta oznamovací, opakování řazení slov podle abecedy - pracovní list, Pracovní sešit str. 16/3 - dopsání vět (nejprve společné řešení)
M: Matýskova matematika str. 23 - společné i samostatné řešení, samostatné procvičování v Procvičování s Matýskem str. 11 a 12 - dle individuálních schopností žáků
Čt: Den vzniku samostatného československého státu - zprávičky, DUČN - rozhovor o prázdninách, poučení o chování, co se změnilo a proč slavíme státní svátek
7. týden vyučování (13. 10. - 17. 10. 2025)
pondělí
ČJ: Komunitní kruh - víkend, učebnice str. 20 cv. 5, Pracovní sešit str. 14/1 - poslech, odpovědi na otázky k textu, 14/2 - samostatná práce, opakování pravidel chování ve škole - PS str. 11/1, 2
M: sčítání a odčítání s přechodem desítky - Matýskova matematika str. 17 - práce s číselnou osou, početníček - str. 2 - vysvětlení zadání pro domácí úkol
Čtení: Čítanka str. 20, 21 a 23 - Borovice (čtení a odpovědi na otázky, porozumění textu)
úterý
ČJ: věta, tvorba věty - učebnice str. 20/6, 21/7 - ve dvojici vymyslet věty, Wordwall - druhy vět (.!?) - začátek
M: samostatná práce a spolupráce se spolužáky - vysvětlování vlastními slovy, MM str. 18. PsM str. 6, práce s číselnou osou
PRV: opakování listnaté a jehličnaté stromy, keře, pravidla chování ve škole
HV: Poslech znělek z pohádek - odhalit pohádku, hra na boomwhakers - podle YouTube (rozcvička), zpěv písní: Prší, prší, Pec nám spadla, Běžela ovečka, nácvik písně Na té našé Hané
středa
ČJ: učebnice str. 22/1, rozhovor, rozhodování o větách oznamovací x tázací - pohybová hra, Pracovní sešit str. 15/1
M: Matýskova matematika str. 19 - samostatná práce, procvičování, vrstevnické vysvětlování, PsM str. 7
Čtení: společné čtení - aktivní naslouchání, orientace v textu, rozhovor o příběhu, vyjadřování se k příběhu
VV: rozvoj představivosti - dotváření barevné, tvarové na barevných podkladech - dokončení z minulých hodin
čtvrtek
Stromové slavnosti
pátek
ČJ: učebnice str. 23/1 - ústně (další oznamovací věty o plánech na odpoledne), uč. str. 23/2 - doplnit obrázky (slova) do vět, následně přepsat slova na tabulku a seřadit podle abecedy, PS str. 15/3 - doplnění slov do vět podle významu a dokončení věty oznamovací (. na konci věty)
M: didaktická hra obchod - nakupování a tvoření příkladů na odčítání s přechodem desítky, Procvičování s Matýskem str. 8/2, 3 - samostatná práce a vrstevnická kontrola, zopakování m a cm - další možnosti měření a sčítání délky (pamětně - jako běžná čísla)
Čtení: povídání o ježkovi - navázání na mluvnici, společné čtení z knihy - naslouchání a orientace v textu
6. týden vyučování (6. 10. - 10. 10. 2025)
pondělí
ČJ: řazení podle abecedy - opakování na wordwallu, řazení podle abecedy na tabuli a samostatně (Uč. str. 15/2)
M: procvičování jednotek a desítek, vyvození sčítání s přechodem přes desítku - MM str. 11/3, 12/1, 2 začátek
Čtení: návrat z exkurze v kostele sv. Václava v Sazovicích
úterý
ČJ: opakování řazení podle abecedy, věta a slovo PS str. 12/1
M: MM společně 13/3 - vysvětlení, uvedení příkladu řešení na krychlích, další sami, 14/1, 2, 3 - společně i samostatně - úvod vysvětlení a výpočet prvních příkladů společně, dále sami
PRV: Oskarova prvouka str. 10/1, 2, 11/7 (nejprve společný rozhovor, nastínění řešení, následně samostatné vypracování)
HV: Poslech Vivaldi: Čtvero ročních dob - podzim (Co vám to připomíná? Co si představujete, když slyšíte takovou hudbu? Které hudební nástroje slyšíte?), hra na boomwhakers - podle YouTube (rozcvička), hra na nástroje z Orffova instrumentáře, zpěv písní: V zahradě na hrušce, Prší, prší, Pec nám spadla, Čížečku, čížečku, Ovčáci, čtveráci, tancování podle Just Dance na YouTube (1 píseň)
středa
ČJ: Pracovní sešit str. 12/2 i seřazení pode abecedy, zpěv písní z doplňování, učebnice str. 19/2 fólie
M: interaktivní tabule - počítání peněz, MM str. 15, práce s dopočítadlem, číselnou osou
Čtení: Čítanka str. 18 - shrnutí příběhu, otázky k textu, hledání postav, písanka str. 12 a 13 (po vi ví)
čtvrtek
ČJ: PS str. 13/3, 4 - společné ústní řešení, následně doplňování samostatně, uč. str. 18 ústně, řazení podle abecedy - obrázky a slova
M: práce s dopočítadlem - znázorňování odčítání s přechodem desítky (MM str. 16), využívání grafického znázornění pro výpočet - číselná osa
PRV: jehličnaté a listnaté stromy - pojmenování poznávání, ovocné stromy, uč. str. 10, hra na určování listnatý/jehličnatý
Čtení: společné čtení, seznámení s knihou Nezbedníci, str. 7; písanka str. 13, 14 po y, ý
pátek
ČJ: učebnice str. 20/4 - skládání kartiček na koberci, PS str. 13/5 - společné řazení do věty, písanka str. 14 - dopsat
M: obchod - skládání možného nákupu (sčítání a odčítání do 20 s přechodem přes desítku), početníček dokončení str. 1, kontrola DÚ
Čtení: písanka str. 15 - po we We, čtení a poslech příběhu, dokončení příběhu vlastními slovy
5. týden vyučování (29. 9. - 3. 10. 2025)
pondělí
ČJ: opakování řazení podle abecedy - aktivita na koberci (dopsat jména k počátečním písmenům a seřadit vše podle abecedy), doplňování písmen do řady (chybějící písmeno v abecedě), Uč. str. 12/2, 3, str. 13/4, 2, 3, 4, písanka + nácvik písmen n, m, návštěva školní knihovny + výběr knihy
M:opakování sčítání a odčítání do 20, Slovní úlohy s grafickým znázorněním a příkladem, Matýskova matematika str. 8/1, str. 9/1, 2 - práce ve skupinách (vysvětlování postupu)
úterý
ČJ: co je před a po písmenu - tabulka, PS str. 10/1, řazení obrázků na koberci podle abecedy, dopsání písanky str. 11, řazení podle abecedy - které slovo bude dřív?
M: Matýskova matematika str. 9/3, 10/1, 2, 3
PRV: podzim - aktivity v podzimních měsících, změny v přírodě, pravidla třídy
středa
ČJ: učebnice str. 14 - říkanka ústně + seřazení, opakování řazení obrázků podle abecedy, Wordwall - vyvození řazení podle dalších písmen slova (jahoda, jelen), poslech textu + odpovědi na otázky, opakování abecedy (řazení slov), vymyslet větu, kde všechna slova začínají na: P, M, N, K (Petr prodal peřinu. Kuchař krájí kukuřici.)
M: Matýskova matematika str. 11/1, 2 (zopakování práce se slovní úlohou, společné řešení, vysvětlování postupu mezi spolužáky), hra na základní opakování sčítání (kupování ovoce) - nácvik slovní úlohy
čtvrtek
ČJ: PS str. 10/1, 2, Uč. str. 14/8 - opis z tabule + řazení podle abecedy, procvičování posloupnosti písmen v abecedě, Čítanka Kvak a Žbluňk
M: vyvození pojmů desítky a jednotky, MM str. 12/1, hra na určování desítek a jednotek - tabulka
PRV: skupinová práce str. 8, 9/4, změny v přírodě - podzim
pátek
ČJ: Učebnice str. 15/2 - skupinová práce, samostatná práce, hra na řazení podle abecedy, Čtení Kvak a Žbluňk - dočíst, báseň Podzim - odpovědi an otázky k textu, písanka str. 12 (5 řádků)
M: interaktivní tabule - Matýskova matematika str. 12 - společná práce
4. týden vyučování (22. - 26. 9. 2025) - zaměření na Den české státnosti, osobnost sv. Václava
Den české státnosti
pondělí
ČJ: PS str. 7/6, 7; Učebnice str. 9/7, 8 - skupinová práce; ústní procvičování - poznávání věta x slovo (věta má více slov); příběh podle obrázků, písanka str. 7 (1, 4, 7, h, l)
M: sčítání a odčítání do dvacítky v druhé desítce bez přechodu desítky - pracovní list, pamětné sčítání - hra, molekuly (počet do 20 - s prvňáčky)
úterý
ČJ: věta, slovo, vyprávění děje podle obrázků + pravidla slušného chování - pozdravy
M: sčítání a odčítání do 20 bez přechodu desítky - PL
PRV: práce ve skupině - opakování tématu škola (povolání ve škole, předměty, pravidla, ...)
středa
ČJ: šibenice - slova spojená s tématem škola, PS str. 8/1, 2, 3, 4 učebnice 11 - naučit se rozpočítadlo - strategie učení, úvod do opakování abecedy, písanka str. 8
M: sčítání a odčítání do 20 bez přechodu desítky - samostatná práce a oprava spolužáky navzájem
čtvrtek
ČJ: rozpočítadlo - písmeno před a za daným, co nejvíce zvířat na písmena o, k, řazení podle abecedy - vlastní strategie k řazení, PS str. 9, písanka str. 8, 9, přepis známých slov na známky
M:pracovní listy - slovní úlohy (řešit jakkoliv), sčítání a odčítání do 20 bez přechodu desítky
PRV: dopravní výchova, škola - opakování předmětů, dny v týdnu, pravidla třídy + třídní klima - spolupráce třídy
pátek
ČJ: abeceda - opakování posloupnosti písmen, hry na řazení (obrázky, spolužáci,...), PS str. 9 - opakování řazení podle abecedy, práce ve skupině - řazení podle abecedy, písanka str. 10
M: rozklad čísel do 10, MM str. 6/4 - řešení graficky slovní úlohy
3. týden vyučování (15. - 19. 9. 2025)
pondělí
ČJ: rozhovor o vzdělávacích potřebách, přesazení; Učebnice str. 6/5 - počet vět, nejdelší slovo; Učebnice str. 7/2 - hledání jmen; jak se píšou jména a jak se pozná věta?; Čítanka 6,7; Písanka 5
M: Matýskova matematika strana 4, hra na sčítání a odčítání do 20
úterý
ČJ: Opakování věta, jména; Pracovní sešit strany 4,5; hra na jména (já mám, kdo má?); písanka: dopsat str. 5
M: Matýskova matematika str. 5 - rozklad na 10 a zbytek, str. 6/1 - slovní úloha; hra na rozklad čísel
PRV: opakování cesty do školy, Oskarova prvouka 4, 5
středa
ČJ: opakování věty a jména, učebnice 7/1 - přečíst věty, seřadit a převyprávět podle sebe; uvolňování ruky k psaní - písanka str. 6 (t); Pracovní sešit 4/7 - první věta společně, druhá věta přepis samostatně; čtení z čítanky - role (Kašpárkův první školní den - opakování), písanky str. 6, vyprávění ve skupině - řád školního dne
M: Matýskova matematika 6/2, 3 - demonstrace na kostkách, pastelkách, počítadle; 6/4 s pomocí interaktivní tabule - popis řešení společně, následně každý sám vyřeší do pracovního sešitu; hra na rozklady čísel
čtvrtek
ČJ: jména a věty - opakování, PS 4/7, 8, str. 5
M: rozklad čísel do 20 (10+zbytek), opakování kroků pro přechod desítky, sčítání a odčítání do 20 bez přechodu desítky, slovní úloha (MM 6/2, 3, 4)
PRV: zdravá svačina, cesta do školy a komunikace s ostatními lidmi - opakování kapitoly
pátek
ČJ: opakování věta, slovo - co to je, PS str, 5 a 6 + ověřování osvojených informací formou hry na koberci
M: sčítání a odčítání s grafickým znázorňováním do 20 bez přechodu desítky + logické úlohy+ hra pohybová na příklady
2. týden vyučování (8. - 12. 9. 2025)
pondělí
ČJ: vyprávění o víkendu, tvoření slov ze slabik, opis v pracovním sešitu (slova s procvičenými písmeny); čtení z čítanky (Maxipes Fí) - porozumění textu čtenému, čtení Kubula a Kuba Kubikula - porozumění slyšenému textu
M: opakování základních početních operací v oboru do 10, tvar číslic - schovávání číslic do obrázku
úterý
ČJ: rozlišování a poznávání písmen (velká a malí tiskací), dopisování velkých tiskacích písmen, rozhovor o emocích
M: číselný obor do 20 - číselná osa, + a - bez přechodu desítky
PRV: místnosti ve škole, povolání ve škole a zdravá svačina
středa
ČJ: opakování povolání ve škole - přesmyčky, dvojice psacího a tiskacího písmene; čtení z čítanky - předčítání prvňáčkům, povolání ve škole
M: souvislosti v operacích + a - v oboru do 20, porovnávání čísel do 20
čtvrtek
ČJ: přepis slov na tabulku (školní potřeby), start druháka - tvar písmene l a e; čtení připraveného textu, uvolňovací cviky a psaní písmene b
M: rozklad čísel do 20, opakování + a - do 20
PRV: bezpečnost při cestě do školy, přivolání pomoci
pátek
ČJ: rozhovor o předešlém dni, plánech na víkend; písanka psaní písmene f, b a jeho nácvik na tabuli, rébusy ze slabik, kreslené rébusy - slovní zásoba; čítanka básně, text k podzimu; poslech pohádky, odpovídání na otázky k textu (porozumění textu)
M: poznávání hodin (celé hodiny a půlhodiny); osová souměrnost (ukázka a dokreslení); rozklad počtu na příkladu pastelek
1. týden vyučování (1. - 5. 9. 2025)
pondělí
slavnostní zahájení školního roku
úterý
třídnické hodiny - poučení o BOZP, PO, první pomoc, pravidla třídy
středa
ČJ: uvolňování horní končetiny, seznámení s pracovním sešitem, doplňování slov začínajících na písmena
M: rozklad čísel v oboru do 20 - opakování z 1. třídy
čtvrtek
ČJ: čtení písmen, slabik i slov, opakování tvarů písmen e, d, a, t, o, m
M: opakování početních operací v oboru do 10, číselná osa
PRV: pravidla ve třídě, co je potřeba do školy, vyprávění o prvním školním dni
pátek
ČJ: dvojice tiskacích písmen, opakování tvarů písmen, uvolňování horní končetiny, psaní slabik obsahující e, d, a, t, o, m; čtení příběhu o psovi + odpovědi na otázky k textu, rozhovor o událostech prvního týdne
M: řazení čísel od nejmenšího po největší a naopak, opakování početních operací v oboru do 10
Sazovice 78,
763 01 Mysločovice
Sazovice 78,
763 01 Mysločovice